مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 34
  • بازدید دیروز : 190
  • بازدید کل : 387747

باندل ابزار تولیدمحتوای اینستاگرام


امروزه با گسترش شبکه های اجتماعی بخصوص ترند شدن اینستاگرام در ایران، دیگر برای کسی پوشیده نیست که داشتن محتوای اصولی، ارزشمند و با کیفیت حرف اول را در جذب مشتری و افزایش فروش می زند، اما تولیدمحتوا مثل غذاخوردن هست که روزانه نیاز هست و نباید مسمتر بودن محتوا قطع شود که اگر چنین اتفاقی بیفتد پیج شما خواهد مُرد. صرف نظر از اینکه خود تولیدمحتوا ارزشمند است بیایید در مورد اهمیت محتوای باکیفیت صحبت کنیم.

از وقتی اینستاگرام در بین ما ایرانیها محبوب شد اپلیکیشن های زیادی مثل کاین مستر، اینشات و… هم به میان آمد تا نیاز خیلی از کاربران را در تولیدمحتواتامین کند. اما بیایید با خودمان صادق باشیم این اپلیکیشن ها مثل دوچرخه هست در حالیکه شما باید از خودرو یا حتی هواپیما استفاده کنید برای اینکه نتیجه بگیرید. شاید این سوال برایتان پیش آید که منظور از خودرو یا هواپیما چیست؟

مثالی که زده شد بخاطر درک اهمیت ابزارها در تولیدمحتواست که شاید خودرو یا هواپیما تمثیل خوبی برای اسفاده از پریمیر، فتوشاپ و افترافکت بجای استفاده از اپلیکیشن های موبایل هست.

جعبه ابزار تولیدمحتوا بصورت قابل ویرایش (لایه باز) که لیست آنها را در کادر مقابل مشاهده می کنید ارائه ای از وبسایت پارتاکس هست که بدون نیاز به دانش پیشرفته با نرم افزارهای پریمیر، افترافکت و فتوشاپ به شما کمک خواهد کرد تا برای تولیدمحتوای پیج تان را بهبود دهید بدون اینکه نیاز به صرف زمان زیاد باشد.

این بسته در واقع شامل ابزارهایی است که استفاده از این ابزارها نیاز به ویرایش و شخصی سازی دارد تا اختصاصی پیج شما باشد. شما می توانید هرکدام از این محصولات را جداگانه تهیه نمایید، اما با تهیه یکجا از همین صفحه می توانید با تخفیف بیشتری تهیه نمایید.

طرح لایه باز کاور طلایی اینستاگرام


فوتیج باکیفیت لایک پست اینستاگرام

طرح لایه باز پوستر اطلاع رسانی لایو

پروژه افترافکت استوری موشن طلایی اینستاگرام

طرح لایه باز فتوشاپ رویداد اینستاگرام

لینک محصول

  انتشار : ۱۷ خرداد ۱۴۰۱               تعداد بازدید : 63

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما