مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 166
  • بازدید دیروز : 87
  • بازدید کل : 387230

پروژه افترافکت موشن گرافیک پیاده روی اربعین


پروژه افترافکت موشن گرافیک پیاده روی اربعین

پروژه آماده افترافکت مذهبی برای موشن گرافیک با موضوع اربعین حسینی بمناسبت راهپیمایی عظیم زائران اربعین حسینی و رویدادهای ماه محرم و صفر قابل استفاده است. این پروژه که طول آن 90 ثانیه می باشد به شما کمک می کند بدون نیاز به صرف زمان زیاد، کلیپ اطلاع رسانی اربعین حسینی بسازید،

در این پروژه دو محل برای قرار دادن لوگوی ارگان و نهادها در نظر گرفته شده است، همچنین افکت تایپ ماشین تحریر برای نوشته ها (که از زبان فارسی پشتیبانی می کند) به همراه افکت های صوتی تایپ و موزیک مناسب موشن گرافیک اربعین استفاده شده است که می توانید با صدای نریشن سرعت نوشتاری را کنترل کنید. با تقویم شمسی بکار رفته در این قالب آماده، می توانید بازه زمانی رویداد اربعین را نشان دهید و 6 مرز بین عراق و ایران در پیاده روی اربعین حسینی روی نقشه نشان داده شده است، که تمامی فایل های بکار رفته از جمله تصاویر دوربری شده پیاده روی اربعین در این پروژه نیز ضمیمه شده است.

استفاده از کتیبه های متحرک امام حسین(ع) در این پروژه، زیبایی و ظرافت خاصی به موشن گرافیک داده است و البته ترانزیشن پاشش جوهر بکار رفته نیز بدون استفاده از هیچ پلاگینی تنظیم شده است، این پروژه را می توانید در نسخه های CC افترافکت اجرا و ویرایش کنید. لینک دانلود این قالب آماده، بلافاصله پس از پرداخت برای شما بطور خودکار فعال خواهد شد.

  • کلیه حقوق مادی و معنوی این اثر متعلق به وبسایت پارتاکس می باشد و انتشار رایگان و فروش این محصول در وبسایت های دیگر، جایز نمی باشد.
 

  انتشار : ۲۱ مرداد ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 36

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما