مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 57
  • بازدید دیروز : 150
  • بازدید کل : 387498

کاور لایه باز ریلز و IGTV


کاور پست اینستاگرام (Post Cover) در تصویری است که در اول پست قرار می‌گیرد و به عنوان یک نوار برای نشان دادن محتوای پست استفاده می‌شود. کاربران می‌توانند با استفاده از این قابلیت، تصاویر یا طرح‌های خود را برای پست‌های خود ایجاد کرده و آن‌ها را به عنوان کاور پست استفاده کنند. این کاورها معمولاً شامل عنوان پست، شرح کوتاهی از محتوای پست، لوگوی برند یا نوشته‌های دیگری هستند که به نحوی با محتوای پست مرتبط هستند. طراحی کاور پست در واقع یکی از راه‌هایی است که کاربران می‌توانند از آن به عنوان یک ابزار برای جذب بیشتر فالورها استفاده کنند.

طرح لایه باز آماده برای طراحی کاور پست اینستاگرام برای محتوای ریلز و آی جی تی وی که با فرمت psd آماده شده است به شما کمک می کند در کمترین زمان یک کاور جذاب برای پیج تان طراحی کنید،

نسبت ابعاد این فایل بصورت افقی و عمودی در اندازه های 1920 در 1080 و در مد رنگی RGB می باشد. در این کاور، علاوه بر متن عنوان کاور، محلی برای درج عکس دلخواهتان در نظر گرفته شده است.

توجه داشته باشید که فونت بکار رفته در این کاور، «فونت پرشیا» می باشد و برای تهیه این فونت نیاز هست لایسنس آن را از سایت سازنده خرید کنید و یا فونت دلخواه خودتان را استفاده کنید.

برای استفاده از این طرح، نیاز به نرم افزار فتوشاپ دارید که روی ویندوز نصب داشته باشید. روش استفاده از این محصول را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید. همچنین فونت های مناسب طراحی کاور را از لینک های زیر می توانید دریافت کنید.

 کاور افقی پست های آی جی تی وی اینستاگرام
 
 

  انتشار : ۱۱ مهر ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 22

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما