مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 14
  • بازدید دیروز : 150
  • بازدید کل : 387455

لایه باز کاور اینستاگرام شرکتی


داشتن یک کاور جذاب برای هر پیج اینستاگرام ضروری است و باعث جذب کاربر می شود. هر مخاطبی با دیدن تصویر جذاب، تحت تاثیر قرار خواهد گرفت و در نهایت به افزایش نرخ تعامل و رشد پیج تان کمک خواهد کرد.

فایل لایه باز کاور شرکتی آماده اینستاگرام با رنگ بندی سبز یشمی برای تولیدکنندگان محتوا آماده شده است. این محصول به شما کمک می کند یک کاور جذاب برای پیج اینستاگرام طراحی کنید، اگر دنبال راه اندازی یک پیج اینستاگرام یونیک و منحصر به فرد هستید با این کاور پیج تان را لاکچری و دلنشین جلوه دهید.

این محصول در ابعاد 1080 در 1080 پیکسل اماده شده است و مناسب برای کاور پست اسلایدی یا کاروسلی اینستاگرام می باشد، بسته دریافتی شامل 2 فرمت PSD برای ادیت و شخصی سازی فایل در نرم افزار فتوشاپ و فایل png برای طراحی کاور در اپلیکیشن های موبایل مثل اینشات و پیکس آرت می باشد.

لایه باز کاور پست اینستاگرام شرکتی و تجاری

 

توجه داشته باشید که فونت بکار رفته در این کاور، «فونت کلمه » می باشد و برای تهیه این فونت نیاز هست لایسنس آن را از سایت سازنده خرید کنید و یا می توانید فونت دلخواه خودتان را استفاده کنید.

برای استفاده از این طرح، نیاز به نرم افزار Adobe Phoshop دارید که روی ویندوز نصب داشته باشید. با این محصول در کمترین زمان قادر خواهید بود یک کاور جذاب با تم دلخواه تان برای پیج اینستاگرام طراحی کنید، این فایل تماما لایه باز است و بسته به دلخواه تان می توانید رنگ بندی و تم مناسب در فتوشاپ برای کاور ایجاد کنید.

این محصول برای طراحی کاور پیج شرکت خدماتی ، پیج خبری ، پیج فکت و آموزشی مناسب است.

 لینک دریافت فایل لایه باز کاور اینستاگرام شرکتی 

  انتشار : ۱ آبان ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 28

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما