مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 91
  • بازدید دیروز : 82
  • بازدید کل : 387614

فوتیج لایک سه بعدی برای ادیت ویدئو اینستاگرام


دانلود فایل آماده فوتیج اینستاگرام با عنوان انیمیشن لایک سه بعدی که با ایجاد تمایز و خلاقیت برای افزایش نرخ تعامل کاربران به کار می رود به شما کمک می کند در تولید تدوین محتوای ویدئویی، با افزایش جذابیت بصری لایک ریلز و پست ویدئویی را از کاربر درخواست نمائید.

این فوتیج با کیفیت بالا و در ابعاد رزولشن full HD توسط وبسایت پارتاکس ارائه شده است که می توانید در نرم افزارهای ادیت ویدئو در پی سی و موبایل از فایل های این مجموعه استفاده نمائید.

این محصول شامل 5 ورژن مختلف انیمیشن لایک 3D است که در دو فرمت mov (فایل های بدون پس زمینه برای استفاده در نرم افزارهای ادیت ویدئو در کامپیوتر) و فرمت mp4 (فایل های با پس زمینه سبز برای استفاده در اپلیکیشن های موبایل) ارائه شده است، در این مجموعه فوتیج از فونت های ویژه بولد فارسی و انگلیسی استفاده شده که مطابق سلیقه خودتان می توانید در ادیت ویدئوهای اینستاگرام و سایر شبکه های اجتماعی استفاده کنید. طول هر کدام از فوتیج ها 7 ثانیه می باشد.

برای استفاده از این محصول در موبایل، کافیست ویدئوی فوتیج های خریداری شده از سایت پارتاکس را در نرم افزار یا اپلیکیشن ادیت ویدئو بعنوان لایه هم پوشانی در بالاترین لایه قرار داده و در کمترین زمان یک عنصر گرافیکی با بهبود کیفیت محتوا برای افزایش نرخ تعامل ایجاد کنید.

دانلود فوتیج ویژه لایک سه بعدی اینستاگرام با فرمت mov و mp4

 

 دریافت محصول از وبسایت مرجع

  انتشار : ۹ دی ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 21

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما