مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 74
  • بازدید دیروز : 205
  • بازدید کل : 387051

پروژه افترافکت ریلز ترند آموزشی


دانلود پروژه افترافکت ریلز آماده نکات آموزشی اینستاگرام

پروژه آماده افترافکت با عنوان trend tutorial reels برای ساخت ریلز آموزشی ترند اینستاگرام | ویدئوی چالشی کوتاه عمودی برای ساخت کلیپ چالشی آموزشی

 

پروژه آماده افترافکت ساخت ریلز آموزشی ترند برای آموزش نکات کاربردی در همه زمینه ها کاربرد دارد و به شما کمک می کند یک ادیت جذاب و حرفه ای برای محتوای پیج آموزشی بسازید.

این قالب افترافکت در نسخه های CC 2023 و بالاتر قابل اجرا هست و برای استفاده از این پروژه نیاز به پلاگین deep glow دارید که بصورت ضمیمه همین محصول در اختیارتان قرار می گیرد.

برای استفاده از این محصول؛ بایستی ابتدا یک ویدئو مطابق ویدئوی پیش نمایش ضبط کنید و با اشاره کردن در نقاط مختلف ، عناوین موجود در پروژه را جای گذاری کنید و در سریعترین زمان یک ویدئوی ترند اینستاگرام بسازید. این قالب با توجه به کوتاه بودن و افکت های چشم نواز قابلیت وایرال شدن بالایی دارد.

در این پروژه آماده اینستاگرام یک عنوان اصلی ، 5 متن زیر عنوان و آیدی اینستاگرام پیج دلخواه شما قابل ویرایش خواهد بود، همچنین رنگ بندی و تم قالب باتوجه به سلیقه و برندینگ هر پیج قابلیت ویرایش دارد. موزیک ترند بدون کپی رایت هم برای این پروژه ضمیمه شده است.

 لینک محصول 

  انتشار : ۲۹ بهمن ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 14

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما