مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 43
  • بازدید دیروز : 205
  • بازدید کل : 387020

فوتیج تایپوگرافی طلایی نوروز


تبریک عید نوروز یکی از مهمترین و پرطرفدارترین مناسبت‌های فرهنگی در کشورهایی مانند ایران، افغانستان، تاجیکستان، آذربایجان و برخی مناطق دیگر است. عید نوروز همچنین فرصتی برای تجارت است. شرکت‌ها، برندها و کسب‌وکارها معمولاً از این مناسبت برای ارتقای برند و افزایش فروش استفاده می‌کنند. بنابراین، تولید محتواهای مرتبط با عید نوروز می‌تواند به مارکتینگ و تبلیغات تجاری کمک کند.

دانلود فایل آماده فوتیج مناسبتی با کیفیت بالا برای تبریک سال نو و عید نوروز به شما کمک می کند یک انیمیشن نوشته با استایل طلایی در تدوین محتوای ویدئویی داشته باشید. استفاده از فوتیج تایپوگرافی سال نو مبارک برای تدوین فیلم می‌تواند به عنوان یک جزء اضافی و جذاب در ویدئوی شما مفید باشد.

این محصول شامل 4 فایل ویدئویی در 2 ورژن طلایی و قرمز توخالی با فرمت های mov (بدون بکگراند) برای استفاده هم پوشانی روی ویدئوهای خودتان و فایل mp4 (با بکگراند آبی) برای استفاده در ادیت با اپلیکیشن موبایل با قابلیت حذف پس زمینه آبی رنگ در اختیار شما قرار می گیرد.

این محصول توسط تیم پارتاکس تولید و ارائه شده است که با خرید لایسنس، استفاده از این فوتیج بلامانع می باشد.

این فوتیج های خام با رزولشن Full HD برای استفاده در ادیت ویدئو به منظور تبریک ویدئویی مناسبت آغاز سال نو بهار قابل استفاده می باشد. تایپوگرافی طراحی شده به شکل متحرک با استایل طلایی است که این انیمیشن فوتیج زیبا را برای گرامیداشت این روز ملی تشکیل می دهد.

دانلود فوتیج تایپوگرافی متحرک سال نو مبارک

لینک دریافت فایل از سایت پارتاکس

  انتشار : ۲۴ اسفند ۱۴۰۲               تعداد بازدید : 7

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما