مجموعه آثار تولیدی شبکه اینترنتی فرهنگ TV فرهنگ و هنر

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 48
  • بازدید دیروز : 165
  • بازدید کل : 388212

فوتیج بزن اسلاید بعدی برای پست ورقه ای یا کاروسلی اینستاگرام


دانلود فوتیج اینستاگرام با عنوان "بزن اسلاید بعدی" می‌تواند به طریقی جذاب و ترغیب‌کننده به کاربران پیج پیشنهاد شود. این فوتیج می‌تواند در آخر ویدئوهای پست اسلایدی استفاده شود تا کاربران را به مشاهده اسلاید بعدی ویدئو ترغیب کند.

علاوه بر این، اضافه کردن یک آیکن متحرک دست که نشان دهنده عملیات تعویض اسلاید ویدئو است، می‌تواند تجربه کاربری را بهبود بخشیده و از کاربران برای مشاهده ادامه ویدئو یا محتوای ارائه شده ترغیب کند.

 

دانلود فوتیج اینستاگرام بزن اسلاید بعدی

این فوتیج در 2 ورژن توسط وبسایت پارتاکس ارائه شده است که نسخه کروماکی و آلفا در 2 فرمت MP4 و MOV به منظور سازگاری با انواع دستگاه‌ها و نرم افزار ها آماده شده است. به طور کلی، فرمت‌های برای ویدئوهای اینستاگرام مناسب هستند، که می توانید از نرم‌افزارهای ویرایش ویدئویی مانند Adobe Premiere یا Final Cut Pro استفاده کنید تا فوتیج مورد نظر را ویرایش و به صورت کروماکی و با لایه آلفا ذخیره کنید. همچنین در اپلیکیشن های ویرایش ویدئو در موبایل مثل inshot , capcut , viva cut و ... می توانید فایل فوتیج کروماکی را بر روی ویدئوهای خودتان اضافه نمائید. سپس می‌توانید آن را در اینستاگرام منتشر کنید و از طریق پست‌های اسلایدی ویدئو را با کاربران به اشتراک بگذارید.

این فوتیج ها در ابعاد رزولشن 1000 در 1000 پیکسل و با فریم ریت 30 فریم/ثانیه ارائه شده است که طول هر کدام 6 ثانیه می باشد. انیمیشن روان و ساده این فوتیج می توانید جذابیت چشم نوازی به ویدئوهای شما اضافه کند.

پیش نمایشی از این محصول را در ویدئوی زیر مشاهده می کنید.

دانلود فایل فوتیج بزن اسلاید بعدی از وبسایت پارتاکس

  انتشار : ۵ اردیبهشت ۱۴۰۳               تعداد بازدید : 6

برچسب های مهم

آذربایجانشرقی-تبریز

جهت سفارش کار تدوین و طراحی گرافیکی با شماره 09379066250 تماس حاصل نمائید.

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما